Re: Martigen's Monster Mod 3.7b1
Posté : 17 juin 2011, 18:27
Il me semble que mon message était clair pourtant non ?
https://www.confrerie-des-traducteurs.fr/forum/
https://www.confrerie-des-traducteurs.fr/forum/viewtopic.php?f=44&t=549
J'utilise ce guide http://forums.bethsoft.com/index.php?/t ... able-fcom/ notamment le point 17 en ce qui concerne MMM. D'ailleurs, le script de l'omod pour MMM mentionne cette dénomination de bsa, d'où mon incompréhension.kaos_sita a écrit :La seule fois où j'ai utilisé FCOM je n'avais pas renommé le BSA du MMM il me semble et tout fonctionnait à merveille. La document que tu as date de quand ?
Lien : FCOM ConvergenceMartigen's Monster Mod
Download MMM 3.5.5 OMOD or FULL package extract the 'Meshes,' Sound,' and 'Textures' folders into your "Data" folder. Do NOT use any of the ESMs/ESPs from this version!
Download MMM 3.7 BETA and extract the 'Meshes,' Sound,' and 'Textures' folders into your "Data" folder (overwrite, if necessary) together with Mart's Monster Mod.esm
At this point, you should have only ONE plugin from MMM installed - Mart's Monster Mod.esm
Also be sure to get the MMM Invisible Lich Patch.
If you want, you can also use any MMM add-ons (scroll down to the General Notes section to find out more info about each add-on) like these:
Mart's Monster Mod - Looting NPCs & Creatures.esp
Mart's Monster Mod - Hunting & Crafting.esp
Mart's Monster Mod - Less Bone Loot.esp
Mart's Monster Mod - Vindasel.esp
Mart's Monster Mod - Resized Races.esp
Mart's Monster Mod - Dungeons of MMM.esp
Activate (check) the plugins in Wrye Bash and use the FCOM Expanded Load Order page as reference and/or use the handy BOSS to sort your load order.
Heuuu, oui mais non ! Moi j'utilise la version de la confrérie qui n'a pas de "meshes", "textures" et autres mais un joli bsa tout propre ! Et puis bon, le site de FCOM convergence n'a pas été remis à jour depuis le 19 mai 2009 (c'est écrit en haut) et MMM 3.7b3 public release est sortie en novembre 2009 http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=17784 donc le site de FCOM est obsolète, à mon avis...kaos_sita a écrit :Lien : FCOM ConvergenceMartigen's Monster Mod
Download MMM 3.5.5 OMOD or FULL package extract the 'Meshes,' Sound,' and 'Textures' folders into your "Data" folder. Do NOT use any of the ESMs/ESPs from this version!
Download MMM 3.7 BETA and extract the 'Meshes,' Sound,' and 'Textures' folders into your "Data" folder (overwrite, if necessary) together with Mart's Monster Mod.esm
At this point, you should have only ONE plugin from MMM installed - Mart's Monster Mod.esm
Also be sure to get the MMM Invisible Lich Patch.
If you want, you can also use any MMM add-ons (scroll down to the General Notes section to find out more info about each add-on) like these:
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