Froid et humide 2.02

Bureau du SAML de la Jouabilité de Skyrim, bonjour.
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A .
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Re: Froid et humide 1.422

Message par A . »

On fait rien. D'ailleurs si tu pouvais éviter de up tout ce qui passe sous le workshop ça ne serait pas plus mal :)
C'est la v2.0 qui est là-bas, ici et sur le nexus c'est la 1.422. Donc pas d'affolement, et pas besoin d'attirer l'attention sur ce genre de détail ;)
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Jurema
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Re: Froid et humide 1.422

Message par Jurema »

Très bien ^^
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Sylom
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Re: Froid et humide 1.422

Message par Sylom »

Maj de Wet & cold en 2.01 :

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Version 2.01
All new items from 2.0 now have proper world models and have been adjusted to avoid clipping if needed.
Added multiple color variations of Big Leather Backpack as part of Survival Gear.
Re-integrated Fur Hoods HD as part of Cold Gear.
Children now have access to three different types of fur hoods.
Fixed an issue where linen cloaks weren't being added to leveled lists if enabled.
Fixed an issue where rain cloaks weren't getting checked against a list of heavily clipping armor before applying.

Version 2.0
Wet and Cold has been largely rebuilt to utilize more resource-efficient techniques.
The cloak spell, used to distribute all these effects to NPCs, has been replaced with a quest and alias system, which provides more control over the number and type of NPCs affected by this mod. It also makes it easier to keep effects from polling on NPCs unless the conditions are right thereby reducing resource consumption.
In an effort to streamline the mod, the following features have been removed: heat source detection, steam effect, snowshoes and umbrellas.
Added new rain cloaks, fur cloaks and fur hoods created specifically for Wet and Cold by volvaga0. Fur Hoods HD removed.
Added option to add equipment to leveled lists. There is a chance you will be able to encounter items specific to and distributed by Wet and Cold at general goods merchants and inside house containers.
Added a summer mode that disables all cold-related features.
Face Cover slots no longer use the circlet slot and instead use slot 44. They should also be more commonly worn in the cold.
Monk hoods have been made playable and can now be seen worn by NPCs as part of Rain Gear.
Alternate fur-lined mage hoods have been made playable and can now be seen worn by NPCs as part of Cold Gear.
Sabre Gear and Frankdema backpacks removed. Wet and Cold will now distribute Campfire's backpacks if Campfire is installed.
All knapsacks have been repositioned lower on the body.
Go Home: Should no longer bug out and force NPCs to stay indoors indefinitely. NPCs will also now have dialogue options indicating that they're under the effects of Go Home.
Snowy effect brightness reduced.
Cloak equipment now checks against a list of heavily clipping armor before applying.
Incorporated patch from Extensible Follower Framework Compatibility Collection.
Wet and Cold - Holidays is no longer supported and is now its own standalone mod.
Added support for CCOR Winter is Coming and Cloaks of Skyrim items.
Made many other minor tweaks and fixes.
Sita
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Re: Froid et humide 1.422

Message par Sita »

Je m'occupe de ça dès que possible.
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Edghar
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Re: Froid et humide 1.422

Message par Edghar »

Histoire d'éviter toute relance : après voir vu ça avec A . et Oaristys, je m'occupe de la traduction des mises à jours pour Wet & Cold, Wet & Cold - Ashes et Holidays, anciennement Wet & Cold - Holidays, qui est passé en standalone.
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A .
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Re: Froid et humide 2.02

Message par A . »

Le mod passe en 2.02. Edghar des fois qu'il te prenne l'envie de mettre à jour la description en ouverture de sujet, les mises en formes étaient plus longues à faire sauter que de te confier le premier post et rédiger ce message :siffle:
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Edghar
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Re: Froid et humide 2.02

Message par Edghar »

A . a écrit :Le mod passe en 2.02. Edghar des fois qu'il te prenne l'envie de mettre à jour la description en ouverture de sujet, les mises en formes étaient plus longues à faire sauter que de te confier le premier post et rédiger ce message :siffle:
Voilà qui est fait :maitre: ! Et sans balise spoil de surcroît ! :D
Kaui
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Re: Froid et humide 2.02

Message par Kaui »

Bonjour, excusez moi de vous dérangez mais j'ai un problème avec le mod :z: ,
Je l'ai installé, et je l'ai lancé avec SKSE, le panneau apparait avec le décor de bordeciel mais lorsque j'appuie sur jouer, le jeu ne se lance pas, j'ai pourtant désactiver tous mes autres mods, j'ai SkUI mais cela ne fonctionne pas, une solution ?
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