Même problème que benorun974. CTD sur les mêmes villes. Par exemple aubetoile plus je me rapproche de l'entrée principal, plus le risque de CTD augmente et fini par arriver. Crashfixe me dit ça :
1. Make sure ReduceSystemMemoryUsage=true is set in enblocal.ini - if you don't have ENB then install ENBoost and enable this option.
2. Try set AlignHeapAllocate=0 in CrashFixPlugin.ini - if you get additional crashes then put back to 1.
3. If it's during ShowRaceMenu then close the menu from time to time to free memory.
4. Enable CustomMemoryBlock in CrashFixPlugin.ini to reduce memory fragmentation.
5. If it's during ShowRaceMenu then disable UseOSAllocators=1 and re-enable after character creation is completed
Mon SKSE.ini
ClearInvalidRegistrations=1
EnableDiagnostics=1
[Display]
;iTintTextureResolution=2048
[Memory]
defaultHeapInitialAllocMB=1024
scrapHeapSizeMB=256
Recommencer une partie ne change rien non plus.
J'ai voulu me rabattre sur colonies immersives, mais j'ai exactement le même souci, impossible de passer l'entrée principal d'aube étoile sans crash, ce qui signifie que je vais devoir faire sans